de voorbereidingen - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Flip en Anja

25 Mei 2017 | Nederland, Zuidhorn

De laatste dagen, druk met de voorbereidingen voor de reis.

  • 25 Mei 2017 - 12:32

    Marijke:

    Succes met de laatste voorbereidingen en heel veel plezier op deze prachtige reis.

  • 26 Mei 2017 - 17:40

    Janet:

    Je bent vertrokken.Eerst naar je broer nu.Lekker eten en dan morgenvroeg aan de reis beginnen.Heel veel plezier en een goede reis

  • 26 Mei 2017 - 22:31

    Geertje Klatter:

    Ze gaan zo slapen.... welterusten..
    En morgen gezond weer op....

  • 27 Mei 2017 - 09:01

    Corine Kruiter:

    Heel veel plezier en goede reis!
    Groetjes Corine.

  • 27 Mei 2017 - 17:04

    Bianca :

    Fijne reis toegewenst! En veel plezier.

  • 25 Juli 2017 - 22:22

    Korrie Pettinga:

    Ik kreeg veel later het Internet-adres door van Janny Donker en het kwam er maar niet van om even te reageren ..... Sorry Anja !!

    Maar vandaag / dinsdag 25 juli kreeg ik een hele mooie kaart van jou - als nóg voor mijn afscheid van de gemeente Zuidhorn. HARTELIJK DANK daarvoor! Leuke tekst schreef jij en ik ben blij verrast met een prachtig afscheidsboek met allerlei teksten, kaarten en mailtjes. Ik kreeg de dagen ná mijn afscheid op 13 juni bij BALK nog vele kaarten via de post. Hartverwarmend, hoor!!

    Liefs van je (oud .....) collega Korrie Pettinga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flip en Anja

Actief sinds 22 Mei 2017
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 17694

Voorgaande reizen:

27 Mei 2017 - 03 Juli 2017

De Noordkaap

Landen bezocht: