Dag 2> 28 mei 2017 van Køge naar Vadstena - Reisverslag uit Vadstena, Zweden van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu Dag 2> 28 mei 2017 van Køge naar Vadstena - Reisverslag uit Vadstena, Zweden van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu

Dag 2> 28 mei 2017 van Køge naar Vadstena

Door: Flip en Anja

Blijf op de hoogte en volg Flip en Anja

27 Mei 2017 | Zweden, Vadstena

Vanochtend om 7 uur opgestaan , daarna heerlijk buiten ontbijten. Het is warm buiten en de ☀️schijnt volop! Om 9.00 uur vertrekken we vanuit Køge richting Malmö. We naderen al snel de tunnel voor de øresundbrug. ( het mooiste moet nog komen) dan over de brug naar Zweden! We maken een video opname! Vanuit Malmö, gaan we via richting Vadstena. Hier blijven we staan op een camperplaats aan het Vatternmeer! Vandaag 473 km gereden

  • 28 Mei 2017 - 22:27

    Marijke:

    Leuke foto's en leuk om jullie zo te kunnen volgen.

  • 28 Mei 2017 - 22:54

    Janet:

    Het ziet er allemaal goed uit
    En inderdaad wat Marijke zegt,leuk om het zo te volgen
    Lekker slapen

  • 30 Mei 2017 - 11:12

    Inge :

    Super dit ik blijf jullie volgen veel plezier

  • 30 Mei 2017 - 20:35

    Tim Van Hijum:

    Haiii buurvrouw

    Ik heb je foto's gezien. PRACHTIG!!!
    Ik ben een beetje jaloers op je!
    Ik vind het jammer dat ik niet met de Kerstman op de foto kan!
    Het zou jammer zijn als het heel hard ging regenen, toch?
    We volgen jou (we zijn stalkers >:D) dus je kunt niet vluchten!
    Als iemand jou iets aandoet doe ik hem/haar iets aan!

    Groetjes Tim van Hijum. veel succes verder =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Flip en Anja

Actief sinds 22 Mei 2017
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 17773

Voorgaande reizen:

27 Mei 2017 - 03 Juli 2017

De Noordkaap

Landen bezocht: