Vrijdag 30 juni Oslo/ Hjorring - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu Vrijdag 30 juni Oslo/ Hjorring - Reisverslag uit Hirtshals, Denemarken van Flip en Anja Klatter - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30 juni Oslo/ Hjorring

Door: Flip en Anja

Blijf op de hoogte en volg Flip en Anja

30 Juni 2017 | Denemarken, Hirtshals

11.20 uur We rijden weer. Vanochtend tegen zevenen eerst Pieter toegezongen, want hij is jarig vandaag! Rustig aan deze ochtend en nu gaan we richting Larvik waar de boot om 17.30 uur vertrekt naar Hirtshals in Denemarken. We hebben de boot + buffet maaltijd gereserveerd.
Voor ons gevoel de laatste 1000 km naar huis.
het is warm vandaag, 26 graden Celsius. We vertrekken netjes op tijd vanuit Larvik. De boot deint een beetje, maar dat belemmert ons niet in het eten van een heerlijke maaltijd aan boord. We komen om 21.10 uur aan in Hirtshals in Denemarken. We rijden door naar Hjorring en gaan hier op een grote parkeerplaats staan bij een benzinepomp. We maken nog een kleine wandeling en dan alle luiken open in de camper, want het is warm.
We hebben vandaag 133 km gereden en 3 uur durende boottocht gehad.